torsdag den 21. marts 2013

Stor Giveaway! - Kapselmaskine, Konkurrencen er slut

Google Reader lukker snart ned, men der er andre måder at følge bloggen på.
Så  istedet for at være kede af denne forandring - vil jeg opmuntre jer alle, i at følge bloggen med Bloglovin og jeg fejre karavanen med denne super duber Giveaway :)
Så for at takke alle dem der vil følge mig på bloglovin' afholder jeg nu denne forårs konkurrence!
Hop ind på Creative Tails Bloglovin og meld dig til - du opretter nemt en konto hvis du ikke allerede har en. 
*og lige nu kan du ganske simpelt importere alle de blogs du følger via Google Reader over til BlogLovin ved at trykke på en enkelt knap. 
Konkurrencen er slut
Præmien er en sort Tassimo kapselmaskine fra Bosch
+ en stak kapsler :)



For at deltage skal du følge bloggen på bloglovin Creative Tails Bloglovin
+ Like  indlæget på bloglovin 
+ skrive en kommentar til dette indlæg herinde  = 1 lod

Vil du have et extra lod? så link til denne giveaway fra din blog, facebook eller andet. 
(I tvivl om hvordan du Liker? - se hvordan på nederste billede i denne post)


Vindern findes d. 6 April kl 20:00





Her er lidt info om den herlige maskine - læs også mere på Tassimos hjemmeside lige HER

TASSIMO er en fuldautomatisk kapselmaskine til varme drikke som er produceret af Kraft Foods i samarbejde med Bosch. TASSIMO leverer varme drikke fra populære varemærker som Gevalia, Marabou og Twinings. Drikkene kommer i kapselform, og brygningen foretages i tre simple trin:

1. Placer en kapsel i TASSIMO-maskinen
2. Tryk på knappen
3. Nyd den varme drik

Intelligent og nem brygning
Kapsler: De varme drikke laves via kapsler, som nemt placeres i TASSIMO-maskinen. Med ét tryk på knappen brygges den varme drik.
Stregkoder: Via stregkoderne på kapslerne får TASSIMO-maskinen information, der indstiller temperaturen, trykket, hastigheden i brygningen m.m.
Lavt energiforbrug: TASSIMO-maskinen varmer kun den mængde vand op, der skal bruges til drikken. Desuden går TASSIMO automatisk på standby efter hver brygning for at spare på energien.
Automatisk rengøring: Maskinen rengøres automatisk efter hver brygning ved hjælp af damp.



169 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Ups! Kom lige til at slette min kommentar ;0) - den kommer lige igen ; Fantastisk maskine - jeg ved lige hvor den skal stå :0)
    Mvh Mette

    SvarSlet
  3. Jeg er også med - stort ønske herfra

    SvarSlet
  4. Så er jeg med (med 1 lod)

    SvarSlet
  5. jeg er med å 2 lodder, meget fin præmie:)

    SvarSlet
  6. Jeg er med på 2 lodder :)

    SvarSlet
  7. Et lod til mig : )

    SvarSlet
  8. Så er der Like'et som MMAlsted og alle mine blogs overført til Bloglovin. Og kaster det så en fiks kaffemaskine af sig, vil det da bare være skønt. Når man nu står op 0440 for at møde på arbejde (1,5 times kørsel) så vil det da være skønt at kunne få en hurtig kop kaffe med på vejen

    SvarSlet
  9. Lææækker give away!
    - ville da være skønt at varme sig på en kop hjemmebrygget her i forårsvejret... ;)

    Jeg kan tælle mig frem til 2 lodder.

    SvarSlet
  10. 😊Jeg vil gerne være med 😄
    Kh Louise

    SvarSlet
  11. Deltager med 2 lodder. Deler på FB :)
    Kaffe er en gudedrik! Jeg er den eneste, der laver kaffe herhjemme, så jeg plejer at lave noget om morgenen. Det ville være skønt at kunne lave en frisk kop kaffe om eftermiddagen uden at skulle lave en halv kande.
    m_hoej20(at)yahoo.dk

    SvarSlet
  12. 1 lod tak, lækker maskine

    SvarSlet
  13. Yeahhh jeg er med på 1 lod ;-)

    SvarSlet
  14. Krydser lige fingre og tæer!

    SvarSlet
  15. Åh den ville jeg godt nok også gerne vinde! Et enkelt lod til mig, tak :)

    Vh Jennifer (jvjensen89 (a) gmail.com)

    SvarSlet
  16. 2 lodder :)
    skøn give away

    kig også gerne forbi min give away: http://krea-kaos.blogspot.dk/2013/03/give-away-10.html

    SvarSlet
  17. Hej! Har altid ønsket mig sådan en maskine! Følger dig allerede på bloglovin, da du har en skøn blog. Er med med 1 lod! God dag! Kh Charlotte

    SvarSlet
  18. Uh jeg liker dette så meget-Perfekt til barselsdamer... Især nu du fortalte at termokoppen er en perfekt størrelse dertil.
    Jeg nupper 2 lodder og smider billedet op på min blog.
    God dag-God kaffe:-)
    Jonna

    SvarSlet
  19. 1lod til mig tak:-)
    (tine-michael@pc.dk)

    SvarSlet
  20. Sådan en vil jeg rigtig gerne vinde et lod til mig tak

    SvarSlet
  21. 2 lodder - følger nu med på Bloglovin og har delt på FB.
    Skøn snevejrsdag derude...
    Martina

    SvarSlet
  22. Tak for link til hurtigt og nemt at få flyttet sin læseliste til Bloglovin, men man skal da lige vænne sig til at det fungerer anderledes. Jeg tror at jeg har Liket ;0) Men har kun 1 lod da jeg ingen blog har selv.

    Tina

    SvarSlet
  23. Deltager med et lod. Hilsen mamalotten@gmail.com

    SvarSlet
  24. Skynder mig at hoppe på Bloglovin i stedet for og smider et lod i puljen :)

    SvarSlet
  25. Mmm elsker kaffe fra Tassimo maskinerne :-) Deltager med 2 lodder og deler på bloggen.

    Kh Maja

    SvarSlet
  26. Elsker din blog - den er så god at søge inspiration i <3

    Ihhhh hvor lækkert! Følger og liker på Bloglovin' og deler også på FB :)

    Kh Maria Seidelin (mariaseidelin@hotmail.dk)

    SvarSlet
  27. Følger dig allerede på Bloglovin!
    Ville elske sådan en maskine når jeg skal til Århus og studere til sommer :-)

    Deltager med et enkelt lod!
    Nannatvchristensen@gmail.com

    SvarSlet
  28. jeg er med! :) har liket og skrevet men har desværre ingen blog at linke på :)

    SvarSlet
  29. Jeg vil også gerne være med :)

    SvarSlet
  30. Hvor er det bare en super lækker give away! :-)

    Jeg følger dig via bloglovin - hedder frkmiaa / Mia, myself and I

    Og jeg har delt give away'en på min facebook blog side: https://www.facebook.com/miasunivers

    Mia
    miasunivers@hotmail.com

    :)

    SvarSlet
  31. Deltager meget gerne med 2 lodder(:
    Jeg har linket i min blogs sidebar.

    minsodeskat@yahoo.dk

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2013/03/give-away-nr-31.html

    SvarSlet
  32. Jeg deltager - super fed maskine der vil klæde mit køkken :)

    Følger på bloglovin, liket indslaget, delt på egen facebook - så ekstra lodder.

    Mette - bissenogemsen@hotmail.com

    SvarSlet
  33. Super lækker præmie <3

    Deltager med 1 lod <3

    Karina
    karinaschroder72@gmail.com

    SvarSlet
  34. Sådan én har jeg ønsket mig længe, jeg er med på 1 lod :-)

    info@jbirke.dk

    Jette

    SvarSlet
  35. Super god give away.
    Jeg deltager med to lodder og krydser alt hvad krydses kan.
    lonni@stoltenborg.dk

    SvarSlet
  36. Jeg deltager med 2 lodder!

    signekraemmer@hotmail.com

    SvarSlet
  37. Ville jeg da blive superglad for at vinde. :)

    SvarSlet
  38. Deltager :-)

    Seline

    selinedam@hotmail.com

    SvarSlet
  39. jeg krydser fingre. :) Deltager med 1 lod.

    Vh, Laura B (lah09(at)live.dk)

    SvarSlet
  40. Jeg ville elske at have denne stående derhjemme :-)

    SvarSlet
  41. Jeg er også med - 1 lod til mig <3

    lorentsen22@hotmail.com

    SvarSlet
  42. Mums det ville da være fantastisk at vinde sådan en. Bliver altid så lækker tørstig når du fremviser dine lækre kaffer...så er så gerne med i denne give away☺

    SvarSlet
  43. ÅÅÅÅÅH, det MÅ bare blive min nye bedste ven!

    Min veninde, lære sig for vild med sin maskine (hvergang jeg er på besøg) Men denne her maskine vil jo nærmest være en FARRAI i forhold til (så hun kan bare vente sig - hvis jeg er den heldige) *GG*

    Jeg vil SÅÅÅÅ gerne vinde og jeg krydser alt hvad der krydses kan - den MÅ bare blive MIN ;O)

    Jeg deler den i sidebaren på min blog og låner dit billede i den forbindelse (håber det er ok) Er med på blogloving og liket på det lille hjerte....sååååå


    KOM TIL MAMMA ;O)

    SvarSlet
  44. Det ser super skønt og nemt ud:) jeg elsker mokka, det redder mange morgener og sene eftermiddage : D

    Jeg er med i 2 lodder :) følger med via Google + og bloglovin :) deler med vennerne:)

    God påske!!!

    Mvh.

    Annesofie

    SvarSlet
  45. Hold da op sikken en lækker give away, jeg er helt sikkert med og har gjort alle delene.
    Mvh helena.engelbrecht@yahoo.dk

    Ps god påske

    SvarSlet
  46. Jeg vil også gerne være med. Snupper 1 lod :)

    SvarSlet
  47. Den ville jeg blive rigtig glad for,deltager med 2 lodder.
    pia sroka
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  48. Sikke en vild give away ! Jeg kaster mig ind i kampen med 1 lod. 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  49. håber på det bedste, kunne godt trænge til en god kop kaffe ;)
    Følger dig allerede, har liket indlægget på bloglovin og nu skrevet til dig her

    kreatrolden@gmail.com

    SvarSlet
  50. Jeg krydser fingre! :)

    SvarSlet
  51. nu med mail: mail@mariad.dk

    SvarSlet
  52. Jeg glemte at skrive præcist, at jeg deltager med 2 lodder, da jeg både følger dig og har delt give awayen på min blogside på facebook side, har skrevet længere oppe ^^ miasunivers.

    Mia
    miasunivers@hotmail.com

    SvarSlet
  53. fantastisk præmie og så bliver den udtrukket på min fødselsdag, så håber jeg er den heldige............deltager med 1 lod
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  54. 1 lod til mig
    trinsling@forum.dk

    SvarSlet
  55. Jamen det ville være fantastisk at vinde sådan en.. jeg smider 2 lodder i maskineriet.. :-)

    Kh marianne

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er vist en fusker.. det kan vist kun blive til 1 lod, sådan går det når jeg ikke lige får læst betingelserne... :-) så et enkelt lod bliver det til...

      Kh Marianne

      Slet
  56. Ejjj hvor skønt at du er på Bloglovin, jeg følger dig med glæde :O)
    Og så med ¨sådan en super lækker konkurrence, har længe ønsket mig en Tassimo :O) Det ville være fantastisk at vinde, fylder 50 store år i morgen og den her er et mega ønske.
    Jeg tager 2 lodder, linker lige til dig på facebook,så mine venner kan finde her ind.
    KH Gitte - gitte63@frigaard.info

    SvarSlet
  57. Hej, jeg snupper to lodder, elsker Tassimo kaffe så jeg prøver lykken

    SvarSlet
  58. Er med på 2 lodder (delt på facebook)
    Krydser fingre! Står nemlig virkelig og mangler sådan en smart maskine, da min regulere kaffemaskine har givet op, og det kun er mig der drikker kaffe :)

    SvarSlet
  59. Den kunne min eksamenshjerne godt tænke sig!

    (lisehj89@gmail.com)

    SvarSlet
  60. Åh, det kunne være dejligt at vinde den til min far, haha. Han er et kaffe-monster. :-D

    maryamalkhalidi@live.dk
    shewasdreaming.blogspot.dk

    SvarSlet
  61. Hmmm....jeg er klart med elsker kaffe :-)

    SvarSlet
  62. Liker & følger & kommenterer.
    Håber & drømmer. :)

    SvarSlet
  63. Åh jeg er helt sikker med. Jeg drikker ikke selv kaffe, men det gør min mor og hun ønsker sig sådan denne maskine, så vinder jeg skal hun have den.
    Jeg følger nu på bloglovin og har liket indlægget

    svips@aaui.dk

    Mvh. Mette Kristensen

    SvarSlet
  64. Hello,

    I would like to play.
    Your game is on my blog,on the right.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com
    All the best.:)
    Bernadett Rauski

    BL Petite Armoire
    FB Bernadett Rauski

    https://www.facebook.com/bernadett.rauski

    SvarSlet
  65. Jeg er helt sikkert med,hvor ville jeg gerne eje sådan en maskine. Har længe fulgt dig på Bloglovin, jeg er nemlig aldrig rigtig blevet gode venner med Google Reader :D

    Vh Sarah
    erezsarah@gmail.com

    SvarSlet
  66. Deltager med 2 lodder deler på facebool.
    skøn giveaway,har ønsket mig sådan en længe
    mvh
    Kirsten
    kirstenaakerman@hotmail.com

    SvarSlet
  67. Gud en lækker giveaway!
    Ville så gerne eje den, krydser finger.

    - indlægget er liket
    byceciliang@live.dk


    Hav' en fortsat god dag :)

    SvarSlet
  68. Det ville være sejt at eje...napper 1 enkelt lod

    SvarSlet
  69. ups er liket og helle@koiimport.dk

    SvarSlet
  70. Sikke en super lækker præmie :-)
    Deltager gerne med 2 lodder.
    Følger + liked på Bloglovin og delt på Facebook.

    Malene Grove
    succes@mail-mig.dk

    SvarSlet
  71. Deltager med to lodder

    SvarSlet
  72. Det må være 2 lodder til mig. Og så håber jeg at blive den nye ejer af sådan en lækker sag, der hurtigt kan forkæle mig fra morgenen af.
    MVH Rikke

    SvarSlet
  73. Det ville da ikke være så tosset.
    Deltager med 2 lodder.

    SvarSlet
  74. Man kan altid bruge mere god kaffe :) Jeg er med på et enkelt lod, min google konto er dog ikke tilknyttet min bloglovin.

    /Line

    SvarSlet
  75. Åh, jeg har længe kigget efter sådan en kapselmaskine, som ville være ekstra hverdagsluksus for mig :-)
    Jeg er desuden blevet ny følger på Bloglovin' og glæder mig til at følge med i fremtiden!

    KH og krydsede fingre x x, Cecilie
    ceciliebjoernskov@hotmail.com

    SvarSlet
  76. Jeg deltager med 1 lod! og så krydser jeg simpelthen ALT!!!!! Vores elskede senseo er netop afgået ved døden så at vinde den her ville være fantastisk!

    SvarSlet
  77. Åh har ønsket mig sådan en maskine i en evighed! Krydser fingre :-)

    Vh Stephanie
    agf_fanen@hotmail.com

    SvarSlet
  78. Deltager med 1 lod :-)

    SvarSlet
  79. Den ville passe såååå godt til mit køkken :) jeg er med på et lod
    Yvette_187@hotmail.com

    :))))

    SvarSlet
  80. I'm in :D
    Håber også du har lyst til at deltage i min giveaway (http://vinterfryd.dk/en-ny-laekker-giveaway/)
    Hilsen vinterfryd.dk (mvinter@vinterfryd.dk)

    SvarSlet
  81. Jeg vil så gerne have sådan en smart maskine til mit nye hus :)

    SvarSlet
  82. Nicolaj N.marts 22, 2013

    Rigtig fed konkurrence - hvem ville ikke gerne have sådan en stående derhjemme :). Jeg følger på bloglovin med nhnnhn(a)hotmail.com, og der er liket.
    Krydser fingre :-)

    SvarSlet
  83. Im in :)

    http://viviannathaovu.blogspot.dk/

    SvarSlet
  84. Yeah, jeg vil gerne være med!

    SvarSlet
  85. Jeg er med på 2 lodder

    Mona

    SvarSlet
  86. Skøn giveaway! Hvis jeg er så heldig at vinde tror jeg, at jeg vil forkæle min storesøster med den - hun har sukket eget én i lang tid :-)
    Følger dig selvfølgelig allerede på Bloglovin og har linket til dig på Facebook :-)

    Rigtig god weekend og god påske!

    Mvh Lisa H

    SvarSlet
  87. Er da helt sikkert med på legen og krydser fingre for jeg vinder.

    SvarSlet
  88. Følger og liker, så er da med på 2 lodder :)

    SvarSlet
  89. Jeg ville elske, at vinde denne lækre kaffemaskine!

    Deltager med 2 lodder :)

    SvarSlet
  90. Håber virkelig!!!
    1 lod

    SvarSlet
  91. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  92. Jeg er også med på 1 lod :-)

    SvarSlet
  93. Sikken en skøn give away.
    Har ønsket mig sådan en maskine længe, men den er ikke kommet i hus endnu da. Elsker at besøge veninderne, som har sådan en maskine, hvor man kan vælge lige den kaffe, som falder i min smag. Mums det er lækkert og nemt med sådan en kapselmaskine som denne.
    Jeg vil krydse poter, og lægger to lodder i kurven. Deler på face, og ønsker alle en herlig solrig, MEN kold søndag. Kaffe er en gudedrik at lune sig på.
    mvh. birthe.gug@live.dk

    SvarSlet
  94. er med på 1 lod!

    SvarSlet
  95. Virkelig lækker giveaway. Jeg er også med på 1 lod.

    SvarSlet
  96. Jeg deltager med to lodder (deler på min blogs facebook side :) Uh hvor jeg gerne vil vinde! Det er kun mig der drikker kaffe herhjemme og er så træt af det almindelige nescafe!

    SvarSlet
  97. Hej!! Jeg er mega kaffedrikker og elsker, at afprøve kaffe på mange måder og med forskellige slags smag, så sådan en maskine ville jo kunne gøre det en del lettere for mig i min hverdag!! Jeg linker og deltager med 2 lodder

    SvarSlet
  98. Hejsa :D
    Jeg har en skøn aflastningsmor, som har været arbejdsløs i 10 måneder (hun har life fået et arbejde som lærer og i en SFO) , men som ELSKER kaffe. Hun synes hendes gamle er fin nok, men jeg er sikker på at hun ville elske en ny - og så tror jeg at det kunne være en hyggelig fødselsdagsgave :')

    Jeg krydser fingre med ét lod i puljen :)

    m-ii-m@hotmail.com

    SvarSlet
  99. 1 lod til mig :-) den gad jeg godt vinde til køkkenet!

    SvarSlet
  100. Jeg deltager med 1 lod og krydser fingre for at jeg skal have lækker kaffe i fremtiden
    briananette@gmail.com

    SvarSlet
  101. super præmie :)
    1 lod til mig

    Sara R
    sara8071@gmail.com

    SvarSlet
  102. jeg er med!!!!!
    gosia.zee@gmail.com

    SvarSlet
  103. Christina Ingerslevmarts 25, 2013

    1 lod til mig :)

    SvarSlet
  104. Liselotte Sørensenmarts 25, 2013

    jeg er også med på 1 lod!
    super super konkurrence

    SvarSlet
  105. Jeg deltager med 1 lod<3
    Mvh Pia
    piarotbl@yahoo.dk

    SvarSlet
  106. deltager med 1 lod

    SvarSlet
  107. deltager:)
    carocaroline1998@yahoo.dk

    SvarSlet
  108. Lækker præmie :) Der er så mange der snakker om de Tassimo maskiner og alle de muligheder der er med den.

    Mvh
    Monica

    SvarSlet
  109. Hvilken lækker præmie! Den ville være så fed i mit nye køkken. Har altid ønsket mig sådan en. Følger dig på bloglovin, og har liket indlæget.
    Krydser mine fingre! :D

    jyttemami@hotmail.com

    SvarSlet
  110. Jeg har simpelthen forelsket mig i denne maskine efter min fætter fik sådan en i julegave... Har været ved at tage den med hjem efter besøg flere gange, men fundet at min taske aldrig var stor nok til at holde maskinen...
    Indlæg er iøvrigt delt på Facebook :)

    SvarSlet
  111. Skøn give away!! :)
    Jeg vil gerne deltage med to lodder, tak!
    Mvh.
    Sara

    SvarSlet
  112. Åhh.. Hr. Kæreste ville blive ellevild hvis jeg kom hjem med sådan en til ham! Nøj hvor har han snakket meget om den. Men med to på SU er det ikke lige den slags der står øverst på listen. Jeg ville slå krøller på mig selv af lykke hvis den landede her :-)
    Jeg krydser alt hvad krydses kan og hopper selvfølgelig med på alle 2 lodder ;-)
    God påske til dig!
    Hilsen Frk. Hansen

    www.frkhansen.dk

    SvarSlet
  113. Har lige drukket chai hos min veninde fra denne maskine idag, og så kommer jeg hjem og finder denne guld give away!

    Skøøøønt!

    jeg deltager med et lod :-)

    liselunda@hotmail.com

    SvarSlet
  114. Hold da helt op! Sikke en fin præmie.. Har ønsket mig sådan én i laaaaaaaaange tider. De er så smarte og lækre! :) Ville være den bedste fødselsdagsgave.
    Jeg følger din blog og har liket indlægget! ;) Så 1 lod. Tak! :)
    God påske til alle.

    nannasbeautyblog@hotmail.com

    SvarSlet
  115. Jeg følger dig på Bloglovin og deler på Facebook :-)
    Pia Damgaard
    piaogjan@hotmail.com

    SvarSlet
  116. Årrhhh Marabuu kakao!! JEg kan dø lykkeligt hvis jeg kan smge det :-D

    JEg følger på Blogllovin og har liket!
    Go påske!

    SvarSlet
  117. Jeg er med :) uhh jeg ønsker mig det SÅDAN når nu jeg flytter hjememfra.

    SvarSlet
  118. Lækker lækker maskine. Jeg napper et enkelt vinder-lod :)
    Kh Lena

    SvarSlet
  119. Den må jeg vinde.
    2 lodder til mig.
    Kh Anja.

    SvarSlet
  120. Jeg er med - lækker kaffe : )

    SvarSlet
  121. Klart parat delt er den på FB. Jeg er SÅ MEGET MED.Vores egen kaffe smager mere og mere af gammel ged og afkalkning kan ik gøre det mere. Så jeg krydser ALT HVAD krydses kan på to lodder;)! Rigtig go dag!!!!

    SvarSlet
  122. Fantastisk blog og konkurrence, er selvfølgelig med :)
    liv.thisisbeyond@gmail.com

    SvarSlet
  123. Uuh, den kunne jeg godt tænke mig at vinde!, Jeg napper to lodder

    SvarSlet
  124. Jeg deltager med 1 lod :)

    Mvh Caroline
    Tigerdyr107@gmail.com

    SvarSlet
  125. Skønt.. Jeg deltager med to lodder! <3

    Kram
    Christina

    SvarSlet
  126. Jeg vil gerne deltage :)

    Hilsen
    Mette
    (bade-and@hotmail.com)

    SvarSlet
  127. deltager :-)

    kjerstinenaja@gmail.com

    SvarSlet
  128. Wow for en fed give away som jeg da helt klart skal deltage i så jeg hopper op på bordet og danser en støvledans med begge lodder så jeg er sikker på at du har set mig her :)

    jusp@hotmail.dk

    www.spuurspot.blogspot.dk

    håber give-away-gudinden er med mig her .. har ALTID sådan ønsket mig sådan en maskine <3

    SvarSlet
  129. wauuu hvor lækkert deltager gerne og deler den da klart på facebook
    venlig hilsen
    laila bindzus
    laila.bindzus@mail.dk

    SvarSlet
  130. Uhh hvor lækkert! Jeg er med på to lodder.
    Kh Pernille

    SvarSlet
  131. Fantastisk præmie, deler meget gerne med venner på FB.

    SvarSlet
  132. er helt sikkert med ,ville bare være så dejligt med sådan en til dagens mange kopper kaffe
    deler den på facebook så 2 lodder her
    kirstenaakerman@hotmail.com

    SvarSlet
  133. Uhhh jeg prøver lykke med 1 lod.

    SvarSlet
  134. Uha! Jeg er træt af pulverkaffe, så fingrene krydses og 2 lodder smides i puljen!

    SvarSlet
  135. Årh jeg vil rigtigt gerne vinde denne :-)

    cantanta@hotmail.com / Nina

    2 lodder, kommentar og shoutout til konkurrencen på twitter.com/hoefdinghoff

    SvarSlet
  136. Uhh, jeg snupper også lige et enkelt lod. Jeg havde slet ikke opdaget din give away - så tak for påmindelsen.
    Kh Stine

    SvarSlet
  137. Jeg er med på det hel (kunne ikke dele på bloggen, sagde den :( )
    leneskage@gmail.com

    SvarSlet
  138. Skøn give away! Jeg er med på 2 lodder :)

    SvarSlet
  139. Eeeeej, jeg vil også være med ;o) Hihi.

    SvarSlet
  140. To lodder til mig niels

    SvarSlet
  141. Uhhhh.....bare det er mig der vinder! Så er fødselsdagsgaven til manden min i hus. Jeg smider to lodder i puljen, og krydser fingre fra nu og helt indtil kl. 20!

    SvarSlet
  142. Den kunne jeg da også godt bruge,så jeg smider et lod. God arbejdslyst med at tælle lodder og trække videren i aften :)
    /Natalia

    SvarSlet
  143. Jeg snupper et enkelt lod :-)

    SvarSlet
  144. Den ville passe perfekt hjem til mig. 2 lodder tak :)

    SvarSlet
  145. Jeg deltager med et lod :-)

    SvarSlet
  146. Et lod, tak :)

    SvarSlet
  147. jeg deltager med 1 lod :)

    pluzek@hotmail.com

    SvarSlet
  148. jeg deltager med 1 lod :)

    pluzek@hotmail.com

    SvarSlet
  149. Jeg snupper et lod og håber jeg er heldig :)

    SvarSlet
  150. Jeg skynder mig at smide to ekstra lodder i bunken. Håber jeg er den heldige ...

    SvarSlet
  151. Deltager med 2 lodder. Har ikke helt forstand på det bloglovin, men skulle gerne både følge og have like'et - håber det er gjort korrekt :) Og har bedre sent end aldrig, linket give away'en på min blog ;)

    SvarSlet
  152. Jamen så vil jeg gerne deltage med et lod, her på falderebet;-)

    SvarSlet
  153. wow jeg opdagede lige denne fine give away i 11. time ;D og deltager med 2 lodder og krydsede fingre ;D

    SvarSlet
  154. Jeg kanvist lige nå det. Deltager med et lod.
    Hilsen Dorte
    Dorteblindbaek@hotmail

    SvarSlet